Reklamacje i zwroty

 

USZKODZENIE PRZESYŁKI PODCZAS TRANSPORTU.

Nasz towar jest staranie pakowany oraz dokładnie zabezpieczony a przesyłki sa ubezpieczone, jednak gdyby zdażyło sie, że towar został uszkodzony podczas transportu głównym warunkiem, uznania takiej reklamacji jest spisanie protokołu przy kurierze (przy odbiorze przesyłki),

Zatem zaleca się:

- sprawdenie towaru przy kurierze podczas odbioru paczki

- w razie stwierdzenia uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu

- prosimy o  kontakt mailowy lub telefoniczny

Jeżeli  zostanie spisany protokół przy odbiorze przesylki , my zobowiazujemy się wysłać nowy towar. W innym przypadku czekamy na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską

 

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem oraz kopią faktury zakupu ( na swój koszt ) na adres podany poniżej .Nie odbieramy przesyłek za pobraniem .
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki .

 

Zwroty Kierować na adres:

Ligre Maciej Lichwa

Mauryca 9

98-100 Łask

tel. 793959803

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl